B1A4 eating Lemon

B1A4 eating Lemon


맛난레몽
1361102430
1:55
4.99

완전좋아 : 1233 , 완전별로 : 3

여기서왔어요 : Kpopfunny&stagemix
103063

오늘몇일 : 2013-02-17 12:00:30

39 Comments:

  1. Jinyoung and Sandeul's reaction – so cute…

  2. I'm kinda in love with CNU

  3. Jin young & Sandeul's face.. love it <3

  4. im watching this in 2017 i love dork bipo

  5. Gongchan! 😂 So cute! 😂😍

  6. I feel so bad for them. This just serves to prove that they're definitely normal people. Jun, however, is not. That boy ate 2 whole lemons and is not normal.

  7. Jinyoung at the end lol

  8. Oh, how sour that could be. Eating lemon like that indeed would kill all the germs inside you. Never mind, I am here to wish Jinyoung a very happy birthday and let everyone know that I am so excited about their comeback next week – 28th of November, 2016. The wait will be over soon.

  9. you aren't supposed to eat them like that awww

  10. Jinyoung is priceless

  11. OMG I want those hoodies/sweaters! What Sandeul, Baro and Jinyoung was wearing

  12. 산들 표정 ㅋㅋㅋㅋㅋ

  13. From what show is this?

  14. What show is this? Please tell ^o^

  15. Aw don't cry Jinyoung baby

  16. Jinyoung are just too cute. XD

  17. omg jinyoung and sandeul hahahahaha lmao

  18. Gongchan is so cool while eating the lemon

  19. sandeul and jinyoung wearing the same hoodie how cute ^__^

  20. So cute jin young

  21. Jajajaja sandeul face

  22. I literally saved sandeul's face as my wallpaper

  23. I'm watching this video again bc Sandeul's expression lol 😂💗

  24. xD Sandeul at 0:32 is too funny xD

  25. Jinyoung's face XD hahaha. cute 3

  26. SANDEUL PUAHAHAHA XD

  27. That burp 😂

  28. LOL…Sandeul reaction~~~priceless

  29. I've never liked guys with long hair but with CNU it just works. amazing 

  30. what show is this?? anyone

  31. sooo00 cute

  32. 1:43 he makes me laugh largely :))

  33. i wonder if Jinyoung puked or just let the lemon out at the end

  34. SANDEUL HAHAHA XD

  35. am i the only who thinks jinyoung looks really good when his face is scrunched up like that or when he's angry? can they please have a bad boy concept nexttt

  36. SANDEUL'S FACE IS PRICELESS 😂😂😂😂

  37. IMPOSSIBRU FACE OF SANDEUL 0:32 LMAO 

  38. lemon is so salty right? wow.. they good!!

  39. Sandel so funny

답글 남기기

이메일은 공개되지 않습니다. 필수 입력창은 * 로 표시되어 있습니다.